tiistai 20. elokuuta 2013

You were never young, my love.

Kaks tikruu. Oon nauranu tota varmaa kaks vuotta ja aina ku toi kyseinen koira tulee meille niin en pysty lopettaa nauramista. Ei oo ees hauskaa :D Se on niin ihanaa kun molemmat on samanlaisia. hahaha tuun kuolemaa mun 984594 tiibetinspanielin kanssa... hehe.

Mutta juuuuh ei mulla oo taaskaan pahemmin mitään asiaa :s Oon laihtunu 8 kiloa kylläkin! Ja vielä jatkan niin kauan että oon suunnilleen samassa painossa kuin pari vuotta sitten. jepjep.

Mut juuuu ei kai enää mitää :s

Heiheei

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

img { filter: alpha(opacity=80); opacity: 0.8; -webkit-transition: all .8s ease-out; -moz-transition: all .8s ease-out; -o-transition: all .8s ease-out; transition: all .8s ease-out; } img:hover { filter: alpha(opacity=100); opacity: 1.0; -webkit-transition: all .8s ease-out; -moz-transition: all .8s ease-out; -o-transition: all .8s ease-out; transition: all .8s ease-out; }