lauantai 2. helmikuuta 2013

Mä jään seisomaan keskelle lavaa, joku vittu kännis omaa ääntänsä avaa.


Aloin fiilistelemään Pyhimys - Paranoid 13:ta. Tulee mieleen 7 luokka ja angstaus : D

Mutta juuh, eilen oltii Sinin, Pitkäsen ja Anaksen kans Nean kerrostalon saunassa ja joo eipä siitä sen enempää.... hehheee.

Ei mulla ollu taaskaan mitään kunnon asiaa. Mun inspiraatio on hävinnyt. En jaksais ees välillä nousta sängystä. Ja joskus kun kävelen niin ihan puun takaa tulee kauhee surullisuuden aalto (wtf) ja tuntuu että haluisin vaan kaatuu maahan ja jäädä siihen. Ja en oo enään melkeen koskaan ilonen. Mua pelottaa ja ahdistaa et mun masennus tulis takasin. En haluu sitä taas, se oli kauheeta! Tuntui että hukkus mutta pystysit hengittämään ja etkä päässy pois. Tai et joutuisit  juoksuhiekkaan ja surullisuus ympäröi sua. Mutta joo nyt pitää lähtee Myllyyn Marian kans

heiheei 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

img { filter: alpha(opacity=80); opacity: 0.8; -webkit-transition: all .8s ease-out; -moz-transition: all .8s ease-out; -o-transition: all .8s ease-out; transition: all .8s ease-out; } img:hover { filter: alpha(opacity=100); opacity: 1.0; -webkit-transition: all .8s ease-out; -moz-transition: all .8s ease-out; -o-transition: all .8s ease-out; transition: all .8s ease-out; }