sunnuntai 18. marraskuuta 2012

you could always put the knife away.

Jep, oon taas unohtanu päivitellä. Ei sinäänsä et mun elämässä ois tapahtunu jotai ihmeempii. (: Oon huomannu et oon nykyää aika hiljane ja omis olois ja en tiiä ees syytä. Oon vaan alkanu miettii kaikkia maailman kaikkeuden kysymyksii. Joo en :D oon vaan miettiny tosi paljon. Esim. koulua, musta tuntuu tosi pahalta ku kuuluu koko aja jotai huutelui mun perään.
 Ja perjantainaki tapahtus yks juttu ja istuin puol tuntii sen jälkee koulun käytävällä. En pystyny tekemään mitään muuta ku juosta pakoon siitä tilanteesta. 

Sit oon alkanu miettimään eri ihmisten elämän tilanteita. Esimerkkinä se että istun bussissa ja jäädyn kattomaan jonkun takaraivoa ja miettimään mitä eri asioita sillä on just käyny. Joku on voinu vaikka mennä just äskettäin kihloihin ja joku on voinu menettää läheisensä. 

Joku voi ajatella et tuntee kaverinsa tosi hyvin, mut sitte ku jää miettimään nii ei itseasias tiiä siitä melkeen mitään. Mulla on yleensä tällee, mut yritän saada mun kaverit puhumaan. Joskus ne on surullisia mun käyttäytymisen takia, mut oon yrittäny parhaani mukaan muuttua paremmaks. 

Mutta joo, nyt riittää nää syvälliset. : D viikko meni iha normaalisti koulussa ja kavereiden parissa. Ja viikonloppu oltiin Jassun ja iskän ja sen naisystävän kanssa mökillä. Tuli vähän huono fiilis lauantai yönä. Mut se on Jassun henkilökohtaisia asioita ja en viitti niistä nyt kertoo.
Ei tullu otettuu paljon kuvii mut laitan pari. 








Ainiin, keskiviikkona muutto uuteen kämppään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

img { filter: alpha(opacity=80); opacity: 0.8; -webkit-transition: all .8s ease-out; -moz-transition: all .8s ease-out; -o-transition: all .8s ease-out; transition: all .8s ease-out; } img:hover { filter: alpha(opacity=100); opacity: 1.0; -webkit-transition: all .8s ease-out; -moz-transition: all .8s ease-out; -o-transition: all .8s ease-out; transition: all .8s ease-out; }