torstai 31. tammikuuta 2013

Those days are gone.

 Oon nolo.

Okei mun piti siis päivittää kännykällä blogiani, mutta voi että kun saatana ei julkassu sitä niin tulin sitten koneelle. Piti lataa yks kuva misson söpö apina mut en jaksa :(

Menin eilen koulubussilla moisioon Nealle ja luulin sen iskää ihan oudoks koska se moikkas meitä lapiksi : D Sil oli tosi söpöt kalsarit.
Illalla tuli sitte vähän pahempi riita äidin kanssa ja se päätty silleen et molemmat itki.. Ei siitä enempää.

Tänään mulla oli toosi huono olo enkä pystynyt syömään melkeen mitään :/
Sitte Maria tuli meille joskus 5 aikoihi ja oli pari tuntii ja lähti, pelattii Temple Run 2, siis kyllä meillä on sosiaalinen elämä .-.

Oon tosi väsynyt joten meen pian nukkumaan.
Ei mulla oikeesti ollut mitään asiaa, halusin vaan kirjottaa. Ja jakaa mun noloja rumia kuvia


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

img { filter: alpha(opacity=80); opacity: 0.8; -webkit-transition: all .8s ease-out; -moz-transition: all .8s ease-out; -o-transition: all .8s ease-out; transition: all .8s ease-out; } img:hover { filter: alpha(opacity=100); opacity: 1.0; -webkit-transition: all .8s ease-out; -moz-transition: all .8s ease-out; -o-transition: all .8s ease-out; transition: all .8s ease-out; }