perjantai 8. maaliskuuta 2013

And I can't change. Even if I try, even if I wanted to.

Menee kaikki pois mielestä aina kun alan kirjottamaan.

Hmm... No alotetaan perus kuulumisista. Kaikki hyvin niinku aina ehkä vähän surua ollut tällä viikollakin. Oon silti hiukan kipeä mutta olen pärjännyt. Tällä viikolla olin koko keskiviikon koulussa joka on saavutus. En ole ollut noin kuukauteen koko keskiviikkoa koulussa.

Odotin aika innolla tätä perjantaita, mutta suunitelmat kaatuivat. Huoh..

Koulun jälkeen meidän iki ihana oma luokkis tuli luokkaan ja piti meitä tiettyjä 2/3 osaa luokasta tunnin yliaikaa. Vittu.

Mun unirytmi on päin persettä. Menen liian myöhään nukkumaan ja herään liian ajoissa. Tämän kyseisen jutun takia nukahdin koulussa ykkös kerroksen aulaan ja äikäntunnille. En enää kertaakaan lepuuta silmiä koulussa. 


En tiedä mikä minuun on mennyt. 5 tunnin häirintää 4 viikon aikana. Missä on se tyttö jonka ala-asteen opettaja kertoi hänen olevan niin hiljaa tunneilla että tuntuu ettei häntä olisikaan..? Sain 1h jälki-istuntoa koska väitin vastaan fysiikan tunnilla, jee.

Iskän koneella ei toimi äänet kuin vaan kuulokkeiden kautta ja tässä ei ole edes spotifyta. Vituti.

Oon ihastunu tähän. Macklemore <3


Ei muuta.

Heiheeei

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

img { filter: alpha(opacity=80); opacity: 0.8; -webkit-transition: all .8s ease-out; -moz-transition: all .8s ease-out; -o-transition: all .8s ease-out; transition: all .8s ease-out; } img:hover { filter: alpha(opacity=100); opacity: 1.0; -webkit-transition: all .8s ease-out; -moz-transition: all .8s ease-out; -o-transition: all .8s ease-out; transition: all .8s ease-out; }