torstai 28. maaliskuuta 2013

Shame on me now.


1078 sivun katselua. Feeling the fame~   
lol.
Okeei elikkäs en muista mistä mun piti kirjottaa. Hmm.. Oltiin pari viikkoa sitten Nean kanssa meidän mökillä. Voin lisätä pari kuvaa. 

Ei mun elämässä tällä hetkellä ole mitään suurta tai yms. Sain uuden sähkötupakan. jes

Olen ollut nyt kaksi päivää kipeä. Eilen katsoin Paranormal Activity 4 ja onnistuin katsomaan pari jaksoa The Walking Deadia. Sitten katsoin Pikku Kakkosta ja en muista mitä kaikkea tein koska oli tylsä päivä. Tänään nukuin puoli 1 ja luulin että on vuosi 2014. Tyhmä minä. 

Katoin just netistä söpön sarjakuvan. Aws.  

Minun kemin mummo tulee ens viikon perjantaina Turkuun. Viime kerralla näin hänet pappani hautajaisissa. :(    Meidän suhde ei ole mitenkään hyvä koska näen häntä vain 1-2 kertaa vuodessa. Sad story indeed.   

Heitän pari kuvaa ja alan katsoa leffaa. 







nuo lasit olivat siis mun iskän :D



olipas paljon kuvia...

Heeiheei

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

img { filter: alpha(opacity=80); opacity: 0.8; -webkit-transition: all .8s ease-out; -moz-transition: all .8s ease-out; -o-transition: all .8s ease-out; transition: all .8s ease-out; } img:hover { filter: alpha(opacity=100); opacity: 1.0; -webkit-transition: all .8s ease-out; -moz-transition: all .8s ease-out; -o-transition: all .8s ease-out; transition: all .8s ease-out; }