maanantai 4. maaliskuuta 2013

Here I go, thinking you again.


Turku, get yo shit back together.
Eli menin tänää kotiin bussilla, jee. Bussi täynnä ihmisiä, mutta kuski vaan huusi joka pysäkillä, "kyllä mahtuu"...... Ja sitten siellä oli se yks känniläinen.

Myöhästyin neljästä 2A:n bussista, ja lopulta pääsin yllättys yllättys, täyteen bussiin missä istuin 70v miehen viereen joka kertoi että soitti harmonikkaa. Siis tosi kiva juttu.

Kotona olin 40min myöhemmin kun yleensä ja kun tulin kotiin huomasin että tilaamani tavarat eivät olleet vielläkään tulleet.   2-3 päivää mun perseessä terveisin; mennyt jo vittu viikko.

No sitten kun yritin syödä, niin eiköhän se ruoka tipu maahan! Ei tällästä voi tapahtua ku vaan mulle..

Nyt olen istunut sohvalla ja en uskalla nousta koska pelkään että jotain pahaa tapahtuu. En jaksa katsoa kännykkää, aina tulee paha mieli. Meen nytten vetämään pään täyteen buranaa koska oon kipeä vielläkin -.-




aaaaaaaaaa vihaan teitä kaikkiaaaa



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

img { filter: alpha(opacity=80); opacity: 0.8; -webkit-transition: all .8s ease-out; -moz-transition: all .8s ease-out; -o-transition: all .8s ease-out; transition: all .8s ease-out; } img:hover { filter: alpha(opacity=100); opacity: 1.0; -webkit-transition: all .8s ease-out; -moz-transition: all .8s ease-out; -o-transition: all .8s ease-out; transition: all .8s ease-out; }