lauantai 30. maaliskuuta 2013

Only miss the sun when it starts to snow.


Mä en koskaan tiedä miten mun pitäis alottaa mun tekstit. Tai jatkaa siitä alotuksesta. 

No kuiteskin, eilen oltiin mun serkun synttäreillä Rymättylässä pari tuntia. Eihän se vielä täyttänyt vuosia, vasta toinen päivä Huhtikuuta. Mulla tuli siinä samassa kauhea tarve käydä taas ratsastamassa. Viime kerrasta on n.2 vuotta.

Sitä ennen päivittelin Spotifyni soittolistoja, jes. Sitten kun lähdettiin sieltä synttäreiltä niin serkkuni päätti tulla mukaan (en siis kinunut häntä tai muuta... huomatkaa sarkasmi) No sitten lähdettiin 8 aikaan bussilla Runosmäkeen ja yllätys yllätys siellä ei ollut ketään! Hmph. No sitten lähdettiin äitini kyydillä kymmenen aikoihin takaisin. Mua ahdistaa ihan hirveesti koska mun bussikortilla on vain 2.60e  mulla ei ole rahaa ladata sitä. asdfghjklöä.

Tänään aamulla serkkuni lähti puol 1 bussilla kaupungille parin kaverinsa kanssa. Hän tulee sunnuntaina vielä yöksi meille.

Musta tuntuu todella vahvasti että äitini on tehnyt Tumblrin. Näinä parina päivänä äiti on seonnut aika pahasti, ei siis pahalla tavalla vaan hyvällä. Hän nauraa yksinään ja piirtelee kananmunille hymy naamoja. Noh mikäs siinä.

Tänään onnistuin suostuttelemaan äidin hankkimaan minulle Netflixin! Tottakai saan käyttää sitä vain kk koska hän ei halua maksaa.. Mutta jes! Ei tarvitse ladata netistä ja etsiä suomen kielisiä tekstityksiä. Vaikka yleensä lataan vain englannin kieliset mutta ihansama. Ja paras asia on että Netflixin saa kännykkäänkin! Kyllä olen lataillut pari kertaa sarjoja kännykkääni, mutta tämä helpottaa elämääni 10 kertaa. En kyllä ajatellut katsoa mitään leffoja kännykällä koska muutenkin, kuka jaksaa katsoa pieneltä näytöltä leffoja? Eri asia jos mulla ois Galaxy Note vois salee pöllii meijän luokkalaisen noten. Mutta enimmäkseen aijon katsoa The Walking Deaddia :D. 

Täksi päiväksi mulla ei oo pahemmin suunnitelmia. Nyt katon The Human Centipede 1, koska olen nähnyt vain sen kakkososan. Ja ehkä myöhemmin jaksan lähteä jonnekkin. Ehkä.

Tuli aika turha postaus mutta ens kerralla kirjotan sitten jotai parempaa luettavaa. 

Heeiheei



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

img { filter: alpha(opacity=80); opacity: 0.8; -webkit-transition: all .8s ease-out; -moz-transition: all .8s ease-out; -o-transition: all .8s ease-out; transition: all .8s ease-out; } img:hover { filter: alpha(opacity=100); opacity: 1.0; -webkit-transition: all .8s ease-out; -moz-transition: all .8s ease-out; -o-transition: all .8s ease-out; transition: all .8s ease-out; }