lauantai 16. maaliskuuta 2013

Millä tää nyt korjataan.

Niinku oon monta kertaa lähiaikoina sanonut, mulla ei ole inspiraatiota.

Mä en tiiä mitä näitten parin päivän aikana on tapahtunut. Ekaksi mun elämä oli semi hyvä ja olin onnelinen. Sitten se hajos. Kaikki paska kaatu niskaan. En halua puhua nyt mun henk. kohtasista ongelmista. Mutta toinen ainaki liittyy kouluun..

Jos joku ei tiennyt, niin mulla on ollut kutos luokasta saakka kitara. Soitin sitä sillon alussa paljon, mutta sitten en jaksanut ja se ei ollut vireessä ja ei vaan ollut inspiraatiota soittaa mitään jne. Mutta tänään ja eilen yönä tuli inspa. Opettelin Classicon alun! jos joku ei tiedä sitä, niin häpeä.   Osaan soittaa siihen "
If you think its time to fucking rock," kohtaan saakka. Jee tärkeä tieto.

Nea oli eilen meillä yöhön saakka :D. Katottiin Hansel & Gretel; Get baked. Se oli semmoinen että melkeen kaikki vetelivät pilveä ja siinä oli joku mummo joka oli noita ja söi ihmislihaa ja imi kaikkien nuoruuden. Suosittelen.

Lähden pian mökille. Tämäkin oli tärkeä tieto. Nea tulee mukaan. Vieläkin tärkeämpi tieto.

Olen surullinen. Olen oikeasti todella surullinen. Mun sydän sattuu. Eilen kaupalla hyvä kaverini polvistui eteeni, itki ja yritti pyytää anteeksi. En edes katsonut häntä silmiin. En pystynyt. Tiedän kuinka paljon hän kärsii, mutta en vain pysty antamaan anteeksi. Minä tarvitsen paljon aikaa.
Tähän loppuun vielä kuvia.



Elikkäs, silloin kun sain tän, niin olin hullu Forrest Gumpi fani ja päätin nimetä kitaran sen mukaan... voi jumpe.




Nea, jos näät tän niin pistä tää sun profiilikuvaks! Tä on niin söpö (:

3 kommenttia:

  1. Heei onks toi sun ihanaihana koira tipsu? :D
    Minkä niminen se on ja onko se otettu jostain kennelistä, ja jos on nii muistatko/tiiätkö mistä? ;D
    Haha, mun on pakko aina kysellä kaikkia, ku nään jossaki tipsun, ku mun porukat kasvattelee näitä tipsuja, ja meillä on tällä hetkellä 19 tipsua itellämme. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On tipsu :D nimeltään Tikru ja ostettu Ziestan kennelistä ja en muista missä se sijaitsee (:

      Poista
    2. Mä tiiänki Ziestan kennelin, meillä on yks tyttötipsu, jonka iskä on sieltä. (:

      Poista

img { filter: alpha(opacity=80); opacity: 0.8; -webkit-transition: all .8s ease-out; -moz-transition: all .8s ease-out; -o-transition: all .8s ease-out; transition: all .8s ease-out; } img:hover { filter: alpha(opacity=100); opacity: 1.0; -webkit-transition: all .8s ease-out; -moz-transition: all .8s ease-out; -o-transition: all .8s ease-out; transition: all .8s ease-out; }