maanantai 4. helmikuuta 2013

ajatuksii mun huolest, ajatuksii sun puolest.

Tänään on ollut kauhea päivä. Ekaks aamulla tuli kauhee riita äidin kanssa ja joutusin kävellä kouluun ja olin sitten ekan tunnin myöhässä. Koulussa koko ajan oksetti ja itketti ja tärisin ja heikotti ja pyörytti. Söin sitten yhden pienen leipä palan koska tuntui että olisi tullut heti ylös. 

Joutusin koulun jälkeen taas kävelemään kotiin ja kotona odotin että yks kaveri olis tullu meille mutta se halus mennä Myllyyn enkä mä olisi jaksanut mennä mukaan joten se oli sitten yhen toisen kaverin kanssa. Mulle tuli jotenkin paha mieli.

Nyt olen kuunnellut Jujua ja miettinyt masennusta. Mua ahdistaa niin paljon että mitä jos mulle tulee uusiksi masennus. Vihaan sitä niin paljon. 

Oon ystävänpäivänä ihan yksin. Mutta ei se paljoa haitta, eihän mulla koska ole ollut Ystävänpäivä seuraa. 

Heiheei



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

img { filter: alpha(opacity=80); opacity: 0.8; -webkit-transition: all .8s ease-out; -moz-transition: all .8s ease-out; -o-transition: all .8s ease-out; transition: all .8s ease-out; } img:hover { filter: alpha(opacity=100); opacity: 1.0; -webkit-transition: all .8s ease-out; -moz-transition: all .8s ease-out; -o-transition: all .8s ease-out; transition: all .8s ease-out; }