sunnuntai 3. helmikuuta 2013

I don't think about you all the time, but when I do – I wonder why.

One Day - Asaf Avidan & The Mojos (Wankelmut Remix) by I❤Music

Oon rakastunu tähän biisiin. Okei eli siis olin Marian luona Moisiossa yötä. Yksi sana, kone. Se kuvastaa meijän yötä. Valvottii
vähän yli 3 ja oltiin Omeglessa ja Randomissa ja ties missä. Sitten nukahin sinne lattialle ja heräsin siihen kun Maria nauroi :D

Aamulla jouduttiin sitten heräämään aikasin koska asuntonäyttely. Käytiin sit kaupassa ja tultiin takasin ja oltiin koneella seuraavat 4 tuntia. Sitten mun äiti tuli hakemaan mut kotiin ja oon taas koneella... : D

Hakattiin yöllä muuten Cooking Academy 2 ja Maria pelas jotain Taptiles.



Tän kuvan takii meinasin tukehtuu monta kertaa 

Nyt alan tekemään jotain tosi turhaa mun poikayst- eiku koneen kans. hehhe

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

img { filter: alpha(opacity=80); opacity: 0.8; -webkit-transition: all .8s ease-out; -moz-transition: all .8s ease-out; -o-transition: all .8s ease-out; transition: all .8s ease-out; } img:hover { filter: alpha(opacity=100); opacity: 1.0; -webkit-transition: all .8s ease-out; -moz-transition: all .8s ease-out; -o-transition: all .8s ease-out; transition: all .8s ease-out; }