sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Speaking the words of wisdom.

Myönnän, oon ollut nyt kaksi päivää sisällä. Mutta se on ollut hyvää aikaa miettiä. Oon saanut selvemmäksi mun omat mielipiteet. En halua ajattella kuin muut, haluan saada asiat selville itse ja perustaa ajatustapani sen pohjalle.

Haluan omat mielipiteet. Tosi moni ajattelee tietyllä tavalla koska näkee vain sen tavan hyväksytyksi nykymaailmassa. Yhteiskunta muokkaa ja päättää suurimmat osat ajatuksistamme. Tosi moni ei vaan pysty tekemään omia päätöksiä vaan tekee kuin ajattelee miten yhteiskunta voisi ajatella. Sen takia yritän päättää omista ajatuksistani. Esimerkkinä nyt vaikka että sinua pidetään tyhmänä jos pidät vaikka One Directionista. Ja sen takia vihaat heitä vaikka olet kuullut vaan jonkun "What makes you beautiful" Valot päälle.

En tarkoita mitään että olen mikään "independent young lady who makes her own and only her own decisions"   Kyllä myönnän että olen useasti ajattellut juuri tuolla yhteiskunta ajatustavalla. Mutta nyt yritän kasvattaa omat mielipiteet. Yhteiskunta ei anna tilaa hengittää.

Älkää ottako itteenne :D

heiheei

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

img { filter: alpha(opacity=80); opacity: 0.8; -webkit-transition: all .8s ease-out; -moz-transition: all .8s ease-out; -o-transition: all .8s ease-out; transition: all .8s ease-out; } img:hover { filter: alpha(opacity=100); opacity: 1.0; -webkit-transition: all .8s ease-out; -moz-transition: all .8s ease-out; -o-transition: all .8s ease-out; transition: all .8s ease-out; }