lauantai 16. helmikuuta 2013

Maybe that's the reason why you talk in your sleep.

Tein justiinsa nolon videon nimellä "Too much makeup"... Oon nolo

Mutta tällä viikolla on tapahtunut paljon. Olin keskiviikkona vapaa ehtoisesti luistelemassa .-. 




Torstaina oli ystävänpäivä, meillä oli sellaset sydämmet ja sitten halailtiin toisia. Kolme sanaa, ei paljoa kiinnosta. Kaikki feimit meijän koulusta saa yli sata, mutta ei mua oikeesti voi vähempää kiinnostaa joku tollanen että mulla olis paljon nimiä siinä sydämmessä, en oo saamas sillä työpaikkaa yms. : D
Ainiin sain elämäni ensimmäiset ystävänpäivä kortit Marialta ja Siniltä!

Mutta en siis halannut kuin paria ihmistä. Olisin halunnut halata yhtä tiettyä mutta yllätys yllätys, olen ujo.

Perjantai meni vähän niin ja näin. Päivällä oli vanhojen tanssit, kiinnostuin siitäkin vain koska hyvännäköiset lukiolaiset pojat puvuissa  kauniit mekot.

Sitten ilta alkoi vähän huonosti mutta mun ja Sinin kohalla se loppu menikin aika hyvin : D Sini tuli meille sitten yötä ja jatkettiin toi Sinister loppuun joka alotettiin jo torstaina. En oo melkeempä koskaan pelännyt kauhuleffoja, mutta Sinister... ei. hyi. ei enää koskaan.  Voit katsoa sen täältä jos kiinnostuit...



Tänään aamulla Sini päätti ruiskia vettä ympäri taloa....

Tämän päivän olen ollut nyt vaan kotona, koneella heheeh. Maanantaina mennään pariksi yöksi Tallinnaan \m/ <- tämä ei edusta Saatanaa

Eikai sitten paljon muuta. Kikkailkaa mulle koska mulla on tylsää; superaliisa
Alan kattoa nyt leffaa (:

heiheei


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

img { filter: alpha(opacity=80); opacity: 0.8; -webkit-transition: all .8s ease-out; -moz-transition: all .8s ease-out; -o-transition: all .8s ease-out; transition: all .8s ease-out; } img:hover { filter: alpha(opacity=100); opacity: 1.0; -webkit-transition: all .8s ease-out; -moz-transition: all .8s ease-out; -o-transition: all .8s ease-out; transition: all .8s ease-out; }