keskiviikko 27. helmikuuta 2013

You can be the best.

   voi vittu.

Nyt ei ole hyvä hetki kirjoittaa, mutta on pakko. Haluan ajatuksia ulos.

Kolme päivää putkeen olen ollut todella agressiviinen ja vihainen. Olen joka iltanu heittänyt tavaroita ympäri taloa ja rikkonut niitä. Tänää rikoin pari tavaraa omasta huoneesta. En tiedä mistä tämä johtuu, minua ärsyttää kaikki. Ja itken yleensä näiden kysyisten vihan purkausten jälkeen. Rauhoitan itseäni kuuntelemalla täysillä Bring Me The Horizonia tai Defileriä. Auttaa kaikkeen.


Lähdin eilen kotiin koulusta 1 aikaan koska olin kipeä. Tänään en ollut siinä todella turhassa liikuntapäivässä ja sain vähän univelkoja pois. Sen jälkeen luin Torey Haydenin kirjaa joku 3 tuntia. Sitten nukahdin taas ja heräsin siihen kun joku hullu Maria pimpotti ovea kuin kuolevainen.

Sain hiihtolomalla sähkötupakan Tallinnasta ja onnistuinpa onneksi rikkomaan sen viikon päästä, ei vituta onneks (:::::::::

Olen siis yrittänyt lopettaa tupakoimisen, mutta kun ei onnistu. :/ Tarvis jonkun panostuksen siihenkin.

Mulla ei ole enään melkein koskaan mitään inspiraatiota. Eikä puhtia. Tekis mieli vaan jäädä sänkyyn. Ei, tämä ei johdu väsymyksestä, koska minun unirytmi on säännöllinen. Eikä laiskuudesta. En tiedä mistä.


Mutta tunteet vähän viileni onneksi kun sain jotain muuta ajateltavaa.

Meen nytten heittäämään koiran ulos ikkunasta, mo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

img { filter: alpha(opacity=80); opacity: 0.8; -webkit-transition: all .8s ease-out; -moz-transition: all .8s ease-out; -o-transition: all .8s ease-out; transition: all .8s ease-out; } img:hover { filter: alpha(opacity=100); opacity: 1.0; -webkit-transition: all .8s ease-out; -moz-transition: all .8s ease-out; -o-transition: all .8s ease-out; transition: all .8s ease-out; }