keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Your hand fits in mine, like it's made just for me.


Tänään en ollut koulussa, olin kipeänä. 
Heräsin 6:30 ja aloin katsomaan lastenohjelmia ja Oktonautteja :D Kävin myös saunassa, mutta en saanut hetkeäkään unta vaikka väsytti. Yleensä kun olen kipeä, nukun koko päivän, mutta tänään en pystynyt vaan nukkumaan.

Marian piti tulla meille hetkeks koulun jälkeen mutta ei se sit jaksanu.
Se tartutti mut saakeli One Directioniin. En kyllä tuu koskaan olemaan Directioner.

Ei mulla taaskaan mitään kirjotettavaa, inspiraatio hävinnyt..

Ainiin, sain viikonloppuna Spotifyn premium kortin Marialta 20 eurolla, se maksoi siis oikeasti 30e mutta sain alennusta :D Oon onnelline koska ei mainoksia ja kännykässä Spotify \o/

Voisin tehä ens kirjotuksessa jonkun kysely jutun tai jonkun.






Eminemin musiikki on niin aitoo :D



ONKS TÄYDELLISEMPÄÄ 
minä joka ikinen päivä

That 70's show, yksi mun lempisarjoista
Fez & Hyde <3
Nolo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

img { filter: alpha(opacity=80); opacity: 0.8; -webkit-transition: all .8s ease-out; -moz-transition: all .8s ease-out; -o-transition: all .8s ease-out; transition: all .8s ease-out; } img:hover { filter: alpha(opacity=100); opacity: 1.0; -webkit-transition: all .8s ease-out; -moz-transition: all .8s ease-out; -o-transition: all .8s ease-out; transition: all .8s ease-out; }